Majandustarkvara RAPID

 

Tarkvaraga RAPID saate korraldada keskmise või väikese ettevõtte raamatupidamise ja majandusarvestuse – laoarvestus, palgaarvestus, teenindus, üüriarvestus, jm. RAPIDi tasuta versiooniga saab töö tehtud üksikettevõtja, alustav ettevõte või mittetulundusühing.

Tarkvaraga RAPID saab töötada oma arvutis või üle interneti – just nii nagu Teil vaja. RAPID on lihtne ja soodne majandustarkvara.

RAPIDiga saate koostada klientidele müügiarved, säilitada klientide andmed ja tehtud toimingute info koos ühes kohas. Koostatud dokumentidele luuakse automaatselt raamatupidamiskirjendid eelnevalt seadistatud skeemi alusel.

RAPID on automatiseeritud raamatupidamine, kus inimene ei tegele rutiinse andmete sisestamisega.
RAPID toob automaatselt sisse ettevõttele tarnijate poolt saadetud e-ostuarved ja koostab neile raamatupidamiskirjendid. Ettevõtte raamatupidaja või juht kontrollib saabunud ostuarved ja vajadusel muudab raamatupidamiskannet. Kui ettevõttes vastutab kulude sisu eest rohkem kui üks isik, siis toimub RAPIDis ka ostuarvete menetlemine.
RAPID koostab ostajatele ka e-müügiarved, kui ostja-ettevõttel on äriregistris märge e-arvete valmiduse kohta. E-müügiarveid saab väljastada nii ettevõtetele, kui ka eraisikutele internetipanka.
Panga väljavõtte sissetoomine RAPIDisse toimub paari hiireklikiga. Tarkvara seob automaatselt panga laekumised müügiarvetega ja kirjendab dokumendid raamatupidamisregistrites.
Maksuametile või äriregistrile esitatavad aruanded luuakse automaatselt. Raamatupidaja kontrollib aruanded, vajadusel teeb dokumentidel muudatusi ja seejärel esitab aruanded interneti kaudu.

RAPID on roheline raamatupidamine – see on efektiivsem raamatupidamise korraldus, mille puhul tehinguid kajastavad dokumendid (arved, aktid, jmt) säilitatakse elektroonsel kujul otse RAPIDis. Sellega kaasneb oluline ajavõit, väheneb paberi ja printeri kulu, väheneb inimlike eksimuste arv ning suureneb infovahetuse kiirus.

RAPID on kiirelt õpitav ja lihtne kasutada. Tarkvara sisaldab eestikeelset spikrit – kasutusjuhendit. Suvalisel ekraanipildil, kus Te vajate selgitusi raamatupidamisprogrammi kohta, vajutage arvuti klaviatuurilt klahvile F1 – avaneb aken RAPIDi abitekstiga. Spikri akna sisu sõltub sellest, millisel ekraanipildil Te spikrinuppu F1 vajutasite. Ja keerulisemate küsimuste puhul aitab RAPIDi klienditugi telefoni või kaughalduse abil.

RAPID on avatud ja arenev tarkvara, mis suudab suhelda teiste süsteemidega. Näiteks saab uue kliendi lisamisel ettevõtte andmed e-äriregistrist automaatselt sisse tuua. E-maksuametile saadetakse käibemaksu, tulu- ja sotsiaalmaksu deklaratsioonid ning e-äriregistrile aastaaruanne. E-arved edastatakse operaatorite Omniva Arvekeskus, Telema, Fitek ja Krediidiinfo teenuse abil. Raha liikumine ettevõtte internetipangas, valuutakursid euroopa keskpangast, jt.

Väikeettevõttes saab firma juht ise RAPIDi abil raamatupidamise ja aruanded riigile tehtud. Keskmises ettevõttes, kus tehingute arv on suurem, on raamatupidaja ülesandeks seadistada RAPIDis automaatkannete skeemid ja aeg-ajalt kontrollida tulemust. Keerulisemate tehingute kirjendamine on raamatupidaja loominguline töö.

Miks valida majandustarkvara RAPID? Loe …

 

Peamooduli RAPID FINANTS rentimisel

esimesed 3 kuud tasuta!

Pakkumine kehtib alates 01.05.2021 kuni 30.09.2021.

Majandustarkvara RAPID perekonda kuulub suur hulk erinevaid programme – nn mooduleid. Peamooduleid on kaks: FINANTS ja PALK. Ülejäänud on lisamoodulid, mis töötavad ainult koos vastava peamooduliga.

Peamoodulist RAPID FINANTS ja selle lisamoodulitest loe edasi …
Peamoodulist RAPID PALK ja selle lisamoodulitest loe edasi …

Kui soovite RAPIDiga lähemalt tutvuda, siis saate oma arvutisse paigaldada RAPIDi tasuta programmi.